Curs initiere CRM (Customer Relationship Management) - CRM QuickStart

Durata:
2 zile

Pret:

350 euro fara TVA

Traineri:

 Marian Stirbescu Participanti:

9-12

Despre curs

Cu toate ca CRM-ul aduce beneficii palpabile in reducerea de costuri, cresterea vanzarilor, loializarea clientilor, optimizarea proceselor de afaceri, cresterea randamentului si imbunatatirea colaborarii in cadrul echipei, implementarea in sine poate crea rezistenta semnificativa din partea angajatiilor cu efecte negative asupra succesului proiectului si care pot duce catre o rata scazuta de utilizare sau mai grav, chiar abandonarea solutiei.

In mod logic, succesul implementari depinde de cat de mult sunt dispusi utilizatorii sa colaboreze si de o atitudine pozitiva.

CRM QuickStart este un curs de tip “CRM Enablement” gandit in scopul crearii unei adoptii rapide in randul utilizatorilor si pentru usurarea tranzitiei catre utilizarea CRM-ului in cadrul organizatiei.

Odata cu crearea adoptiei si schimbarea atitudinii fata de implementare, organizatia are ocazia sa maximizeze investitia facuta si sa scada timpul de generare al ROI.

Audienta

- Grupuri de utilizatori CRM din departamentele tinta
- Manageri de department
- Oameni de vanzari
- Analisti Business
- Specialisti IT

Cand e nevoie de CRM QuickStart ?

- Inainte de implementare, pentru a oferi un start bun pentru implementare
- CRM-ul a fost deja implementat, dar gradul de adoptie este foarte scazut

Ce obtin participantii?

Pe durata exercitiilor practice:

Vor obtine validarea unui mod de lucru;
Vor avea posibilitatea sa identifice cerinte noi si sa le valideze pe cele existente;
Vor putea sa identifice si sa-si exprime frustrarile si sa gaseasca solutii practice pentru eliminarea acestora;
Au ocazia sa se implice direct, devenind parte a noului mod de lucru in companie;
Vor intelege care este gradul lor de implicare, ce probleme vor rezolva si de ce merita sa-si schimbe modul actual de lucru (What’s in it for me?);
Vor intelege cum vor colabora mai bine cu colegii in scopul imbunatatirii activitatii interne si a relatiei cu clientul;
Vor deveni mai increzatori.

     Dupa absolvirea cursului:

Intelegerea motivelor pentru care CRM-ul este esential in atragerea clientilor noi, loializarea, retentia si extinderea vanzarilor catre clientii existenti;
Intelegerea modului de lucru bazat pe un proces CRM structurat;
Vocabular imbunatatit de termeni CRM;
Identificarea componentelor CRM esentiale / necesare pentru specificul business-ului;
O adoptie CRM crescuta si o disponibilitate mai mare in modificarea modului de lucru actual;
Cunoasterea unor metode cu ajutorul carora sa-si imbunatateasca rezultatele utilizand abordarea CRM.

Teme abordate

- Notiuni introductive (definitii, concepte, beneficii pentru care sa utilizam un sistem CRM)

- Greseli frecvente in implementarea si utilizarea CRM-ului

- Crearea adoptiei in cadrul companiei

- Procesul de vanzare

Prospectare --> Calificare --> Vanzare --> Account management

CRM Core
Conturi clienti, Contacte, Interactiuni, Calendarul de lucru, Produse

CRM pentru vanzari
Oferte, Oportunitati, Cross-sell si up-sell, Follow-up, Procesare de comenzi, Contracte

CRM pentru marketing
Generare de leaduri, Campanii de marketing, Marketing Assets

CRM pentru customer service si suport
Managementul cazurilor de suport(sugestii, reclamatii, probleme), Customer retention, Masurarea satisfactiei clientilor

CRM pentru raportare
Top 10 Rapoarte operationale CRM
Elemente de Business Intelligence (tablouri de bord, grafice)

Pret:

350 Euro / cursant fara TVA

Inscrieri:

Doresti sa organizam cursul CRM QuickStart in interiorul companiei tale?

Trimite-ne un email la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau suna acum la 0771.229.763,031.425.38.84, 031.425.38.87